العربية  

Download Book Eat Live PDF

The source of the book

This book was brought from archive.org as under a Creative Commons license, or the author or publishing house agrees to publish the book. If you object to the publication of the book, please contact us.

Eat live
Qr Code Eat live

Eat Live

  ( 1,221 Other Platforms Reviews )
Author:
Category: Philosophy And Logic [Edit]
Language: Arabic
Publisher:  دار أخبار اليوم
Release Date:
Pages: 134
Files Size: 2.79 MB
Extensions: PDF
Creation Date: 02 Nov 2007
Rank: 8,829 No 1 most popular
Short link: Copy
More books like this book
Reviews ( 0 )
Quotes ( 1 )
Score ( )

Book Description

اريد لحظة انفعال .. لحظة حب .. لحظة دهشة ..لحظة معرفة .. لحظة تجعل لحياتى معنى .. إن حياتى من أجل أكل العيش لا معنى لها ، لانها مجرد استمرار
هذه هى مقدمة الكتاب، يقدم فيها الكاتب ملخص لقصصه السبع، وشخصياته المتعدد، والتى تبدو شخصا واحدة من نسج بيئة الخمسينيات، ذو أوجه متعددة. تجتمع الشخصيات على اختلافها على تلك النظرة الرافضة الناقمة على حياتها، ومتطلعة إلى حياة أفضل بعيد عن مجرد الاستمرار كما يسمية الكاتب.
يغيب عن الشخصيات خاصة التمرد، والفعل، ونلحظ احداث القصص وكانها رد فعل لقدر مكتوب من الاف السنين، ولا أمل في محاولة تغيير. وكأن الكاتب رصد مشهدا ولم يصل بعد لاى تصور عن الحل.
يبدو لى الكاتب واحدا من هذه الشخصيات، أو هو الشخصيات جميعا، ويتحدث عن أزمة تبدو عامة، أزمة جيله، وكل الأجيال. فليس ما يقوله بعيد عن اليوم بكثير.

Book Review "Eat live"

Book Quotes "Eat live"

Other books like "Eat live"

Other books for "Mustafa Mahmoud"

Hide Intellectual property is reserved to the author of the aforementioned book
If there is a problem with the book, please report through one of the following links:
Report the book or by Contact us

E-books are complementary and supportive of paper books and never cancel it. With the click of a button, the e-book reaches anyone, anywhere in the world.
E-books may weaken your eyesight due to the glare of the screen. Support the book publisher by purchasing his original paper book. If you can access it and get it, do not hesitate to buy it.
Publish your book now for free