العربية  

Book The False Trinity

Copyright reserved

The book cannot be previewed or downloaded in order to preserve the copyright of the author and publishing house

Copyright reserved
The False Trinity

The False Trinity

Author:
Category:Unspecified Category
Language:English
More books like this book
Reviews ( 0 )
Quotes ( 0 )
Download is not available
basim abdulla -

مترجم، صحفي، باحث في تاريخ الأديان

The Publisher and the author Book The False Trinity and the publisher of 3 another books.
باحث من العراق متخصص في دراسة الاديان الابراهيمية، صحفي، كاتب ومترجم، كتب في اللغة العربية والانكليزية، ونشر العديد من الكتب، خريج جامعة بغداد كلية الآداب، قسم اللغة العربية، درس في المعهد البريطاني للترجمة في بغداد، عمل في مكتب الجالية العربية للترجمة في تورونتو، كندا، درس اللغة الاسبانية في الثانوية السويدية لمدة عامين، درس علم النفس والتاريخ وعلم المجتمع في اللغة السويدية في ستوكهولم في ثمانينات القرن الماضي، عمل مترجما في سفارة جمهورية العراق في ستوكهولم من العام 2000 الى العام 2004
عمل مدرساً للغة العربية في الاعوام 1979 الى الاعوام 1980 ثم مترجماً في الاعوام 1980 الى 1982 ، قام بنشر العديد من المقالات في صحيفة القلم اذ رأس تحريرها الدكتور ابراهيم الداقوقي في كلية الآداب جامعة بغداد، في العام 1976 كبديل عن جريدة الصحافة الصادرة عن قسم الإعلام بكلية الآداب، واستمر اصدار الصحيفة الى العام 1982. شارك في العديد من الندوات الفكرية في التلفزيون العراقي في برنامج كتاب في اسألة. وعمل في الاعوام 1974 الى العام 1977 في جريدة طريق الشعب، الجريدة المركزية للحزب الشيوعي العراقي، عمل مترجما في مكتب الجالية العربية في تورونتو كندا، لمدة عامين من العام 2007 الى العام 2009 . عضو اتحاد الكتاب السويديين، ساهم في نشر مواضيع فكرية في جريدة طريق الشعب في بداية قيام الجبهة الوطنية والقومية التقدمية في العراق عندما ربط الاسس النظرية للأشتراكية العلمية من خلال تلائم الفكر الماركسي بما يتناسب مع الفكر والواقع الاجتماعي للمجتمع العراقي. عمل في السويد، مدرساً للغة العربية لمدة عام، ثم مدرساً خصوصيا للغة الانكليزية لموظفي ومستخدمي بعض عمال مطار ايرلندا في السويد.

Close Ad
Browse without ads

Book Description

This book is a study of the doctrine of the Trinity. Explores the false of this doctrine. In the Greek philosophies, arguments for the Trinity and its existence of gods are a part of natural theology, which is distinguished from and held to be superior to mythic and civic theology. In the ancient Egyptian arguments for existence of triad gods worshipped, incarnated and had connection with myths.

Close Ad
Browse without ads
Close Ad
Browse without ads
Copyright reserved

Copyright reserved

The book cannot be previewed or downloaded in order to preserve the copyright of the author and publishing house

Reviews ( 0 )
Quotes ( 0 )
  Search for another book
Close Ad
Browse without ads

Book Review "The False Trinity"

Book Quotes "The False Trinity"

Other books like "The False Trinity"

Other books for "Basim Abdulla - Bassem Abd Allah"

Hide Intellectual property is reserved to the author of the aforementioned book
If there is a problem with the book, please report through one of the following links:
Report the book or by Contact us

E-books are complementary and supportive of paper books and never cancel it. With the click of a button, the e-book reaches anyone, anywhere in the world.
E-books may weaken your eyesight due to the glare of the screen. Support the book publisher by purchasing his original paper book. If you can access it and get it, do not hesitate to buy it.
Publish your book now for free