العربية  

Download Book The British Mahdi And The Messiah Of The Blind PDF

The british mahdi and the messiah of the blind
Qr Code The british mahdi and the messiah of the blind

The British Mahdi And The Messiah Of The Blind

Author:
Category: British Literature Translated [Edit]
Language: Arabic
Pages: 445
File Size: 9.99 MB
Extension: PDF
Creation Date: 24 Dec 2014
Rank: 208,758 No 1 most popular
Short link: Copy
More books like this book
Reviews ( 0 )
Quotes ( 0 )
Score ( )

تاجر

The Publisher and not the author Book The british mahdi and the messiah of the blind and the publisher of 40 another books.
طالب علم

Book Description

لا زال وسيبقى يشهد الواقع عرب امتداد مساحة زمانه صدق محمد بن عبد الله عليه صلوات الله في كل ما صح عنه فيما أخرب وأمر، ومن إحدى دلائل صدقه إخباره أمته بوحي من ربه عن مجيء ثالثين كذابا قاسمهم المشترك هو ( ادعاء النبوة )
وكان التطمين في آخر الحديث بـ ( لا نبي بعدي ) ومعنى الحديث أن عدد الأنبياء لن يزيد فردا واحدا بعد خاتمهم صلى الله عليه وسلم، فعقيدة ختم النبوة من بديهات الدين الإسلامي وأول ركن بالإسلام ورابع ركن بأركان الإيمان، فكل من ادعى النبوة تحت أي مسمى وتأويل ولو زخرف إدعائه بحب الله ورسوله وزركش قوله بمعسول الكلام والمدح فهو كذاب كذب الله ورسوله وخرج من دين الإسلام .

ومن هؤلاء الكذبة الثلاثين رجل يدعى "غلام أحمد القادياني" جاء في عهد الإحتلال البريطاني للهند ليعلن عن نبوته بعد تذبذب وتدرج وتردد، فلبس بتأويلاته
وشبهاته وترهاته على بعض الجهلة من المسلمين دينهم، ليخرجهم من نور القرآن والسنة إلى ظلماته، ومن هدي محمد إلى ضلالاته، ومن محجته البيضاء - التي لا يزيغ عنها إلا هالك - إلى محجته السوداء التي لا يتبعها إلا هالك؛ وقد تلقفته أيدي الإنجليز وجعلته يصول ويجول، ما دام يطعن بالثوابت والأصول، فصار من كاتب متسول يقتات دعما لطباعة أولى مجلداته إلى نبي يعجز أتباعه احصاء روبياته وصدق المولى تعالى حين قال عن مثله " ومن يشاقق الرسول ممن بعد ما تبين له الهدى ويتبع غير سبيل المؤمنين نوله ما تولى ونصله جهنم وساءت مصيرا " النساء: 115 .
فأصبح بحق
المهدي البريطاني ومسيح العميان

Book Review "The british mahdi and the messiah of the blind"

Book Quotes "The british mahdi and the messiah of the blind"

Other books like "The british mahdi and the messiah of the blind"

Hide Intellectual property is reserved to the author of the aforementioned book
If there is a problem with the book, please report through one of the following links:
Report the book or by Contact us

E-books are complementary and supportive of paper books and never cancel it. With the click of a button, the e-book reaches anyone, anywhere in the world.
E-books may weaken your eyesight due to the glare of the screen. Support the book publisher by purchasing his original paper book. If you can access it and get it, do not hesitate to buy it.
Publish your book now for free