English  

تحميل كتاب رحلتي من الطب إلى سوق العبور pdf

مصدر الكتاب

تم جلب هذا الكتاب من موقع archive.org على انه برخصة المشاع الإبداعي أو أن المؤلف أو دار النشر موافقين على نشر الكتاب في حالة الإعتراض على نشر الكتاب الرجاء التواصل معنا

كتاب رحلتي من الطب إلى سوق العبور pdf

رحلتي من الطب إلى سوق العبور

  ( 330 تقييمات المنصات الأخرى )
مؤلف:
قسم:آدم وحواء عليهما السلام
اللغة:العربية
الصفحات:321
حجم الملف:3.87 ميجا بايت
نوع الملف:PDF
تاريخ الإنشاء:23 مارس 2016
المزيد من المعلومات الوصفية عن ملف الكتاب
المزيد من الكتب مثل هذا الكتاب
مراجعات ( 0 )
اقتباسات ( 0 )
مرات تحميل ( )

وصف الكتاب

قواعد العشق الممحون
إنك تريَّح شريكة حياتك ده شئ مهم، يعني لو بتكره الصوت العالي مش هاعلِّي صوتي … لو عاوزاني أقولها كلام حلو هاقول كلام حلو، لو مابتحبش عزت العلايلي … فده طبيعي يعني مش هاعمل حاجة.
لكن دلوقتي أنا مبقتش فاهم والله شريحة كبيرة من البنات بتفكر ازاي … يعني لما تقوليلي أنا مبقتش حاسة ” بشغف في العلاقة ” المفروض أعمل إيه ؟! طيب ماتفهميني يعني إيه شغف عشان أريحك وأعملهولك .. مش يمكن أطلع باعرف واشغف عليكِ ؟.. ولو معنديش شغف أجيبلك شغف .. ما أنا ياما جبتلك دباديب وورد.
لما تقوليلي نفسي” تطبطب علي دموعي !! ” .. أنا عشان أعمل حاجة زي دي أو أطبطب على دموعك فأنا كده هديكي بالقلم عشان أطبطب على دموعك اللي على خدك … أو أدخل أطبطب عليهم قبل ما ينزلوا وافقعلك نني عينك يا بيبي.
لما تعملي شير لتفاحة آدم بتاعة واحد وتقولي هييييييح !! طيب دي أعمل فيها إيه دي ؟! أجيبها ازاي ؟! أنا أعرف حد يروح يزرع سليكون .. يزرع شعر .. لكن منظري أيه وانا رابط رقبتي برباط ضاغط ، وأي حد يسألني أقولهم أصلي زارع تفاحة آدم بس لسه مطرحتش.
لما الاقيكي عاملة شير لبوست ” نفسي أدوق من روحك حتة ” .. مش فاهم يعني إيه المتعة والرومانسية في كده ؟! وهل أنا عشان أبقي رومانسي .. أقولك ” طب خدي عيش غمزي يا عمري عشان تشبعي ؟! .. بالله عليكم ياريت يا جماعة أي حد داق من روح اللي جنبه حتة يقولنا طعمها إيه عشان باقرف ومش هدوَّقها حاجة.
معنديش مانع إني أسعدك وأطبطب علي روحك، وأغطي إحساسك في البرد .. معنديش مانع أطبطب علي كرات دمك الحمراء، وأجيبلك جبنة بيضا قديمة من ” الصفائح ” الدموية بتاعتي، ونشرب بلازما سوا من دمي .. بس فهميني الحاجات دي بتتعمل ازاي وأنا أعملهالك يا عمري .

إغلاق الإعلان
تصفح بدون إعلانات
إغلاق الإعلان
تصفح بدون إعلانات
إغلاق الإعلان
تصفح بدون إعلانات

اقتباسات كتاب "رحلتي من الطب إلى سوق العبور"

عرض كل اقتباسات الكتب بالمكتبة

مراجعة كتاب "رحلتي من الطب إلى سوق العبور"

عرض كل مراجعات الكتب بالمكتبة
إخفاء الملكية الفكرية محفوظة لمؤلف الكتاب المذكور
فى حالة وجود مشكلة بالكتاب الرجاء الإبلاغ من خلال أحد الروابط التالية:
بلّغ عن الكتاب أو من خلال صفحة الفيس بوك
الكتاب منشور بواسطة فريق مكتبة نور
أتصل بنا

كتب أخرى لـ محمد بن جمال الزركشي بدر الدين أبو عبد الله

كتب أخرى في آدم وحواء عليهما السلام